Kindergarten Update
1-24-22
Phonics: VCCV
Math: 100th day
Science/Social Studies: 100th day
Sight words: Week12
Good, have, too, Tuesday, read, any, did, or
The 100th day will be on Thursday. Students are encouraged to dress like they are 100. 100th Day projects can be sent home anytime between now and THursday.
If your child has missed any sight words, I am attaching those to their behavior chart. Students should be reviewing any missed words nightly. I assess on all them (new words and any missed) Friday.
Thursday-Return phonics reader “My Pal Bo”
Friday- Return library books. Students’ goals are 3 points.
If your child did not send back their red or green simple solution books, please send back tomorrow!
Please work each day on reading and sight words!
Student goals by for the next 8 weeks:
Level 5 in Lexia Level 36 in Mathseeds Level D in Raz Kids
3.0 points in reading Knowing all sights words covered Counting to 100
Actualización de jardín de infantes
24-1-22
Fonética: VCCV
Matemáticas: día 100
Ciencias/Estudios Sociales: día 100
Palabras de uso frecuente: Semana 12
Bien, también, martes, leído, cualquiera, hizo o
El día 100 será el jueves. Se alienta a los estudiantes a vestirse como si fueran 100. Los proyectos del Día 100 se pueden enviar a casa en cualquier momento entre ahora y el jueves.
Si su hijo ha perdido alguna palabra de uso frecuente, las adjunto a su tabla de comportamiento. Los estudiantes deben revisar las palabras perdidas todas las noches. Evalúo sobre todas ellas (palabras nuevas y alguna perdida) el viernes.
Jueves-Regreso lector de fonética “My Pal Bo”
Viernes- Devolución de libros de la biblioteca. Las metas de los estudiantes son 3 puntos.
Si su hijo no devolvió sus libros de solución simple rojos o verdes, ¡devuélvalos mañana!
¡Por favor, trabaje cada día en la lectura y las palabras de uso frecuente!
Metas de los estudiantes para las próximas 8 semanas:
Nivel 5 en Lexia Nivel 36 en Mathseeds Nivel D en Raz Kids
3.0 puntos en lectura Conocer todas las palabras vistas cubiertas Contar hasta 100
No comments:
Post a Comment