Kindergarten Update
2-7-22
Phonics: r blends and final l blends
Math: Addition
Science/Social Studies: Valentine’s Day
Sight words: Week14
Where, put, at, get, it, be, Thursday, friend
For the Valentines Party I have someone sending the following:
Plates, Drinks and cookies. If you want to send something else that is fine.
Students should send 22 valentines to exchange. They can create a box if they want or send a bag to collect them in.
Thursday-Return phonics reader “Look Who Can Cook”
Friday- Return library books. Students’ goals are 3 points.
Please work each day on reading and sight words!
Student goals by for the next 8 weeks:
Level 5 in Lexia Level 36 in Mathseeds Level D in Raz Kids
3.0 points in reading Knowing all sights words covered Counting to 100
Upcoming Events:
Feb 14-Valentine’s Day (we have 22 students)
Feb 18-No School
Feb 21-No School (PD for teachers)
Actualización de jardín de infantes
2-7-22
Fonética: mezclas de r y mezclas de l finales
Matemáticas: suma
Ciencias/Estudios Sociales: Día de San Valentín
Palabras de uso frecuente: Semana 14
Dónde, poner, conseguir, ser, jueves, amigo
Para la fiesta de San Valentín tengo a alguien enviando lo siguiente:
Platos, Bebidas y Galletas. Si quieres enviar algo más, está bien.
Los estudiantes deben enviar 22 tarjetas de San Valentín para intercambiar. Pueden crear una caja si quieren o enviar una bolsa para recogerlos.
Jueves-Regreso lector de fonética “Mira quién puede cocinar”
Viernes- Devolución de libros de la biblioteca. Las metas de los estudiantes son 3 puntos.
¡Por favor, trabaje cada día en la lectura y las palabras de uso frecuente!
Metas de los estudiantes para las próximas 8 semanas:
Nivel 5 en Lexia Nivel 36 en Mathseeds Nivel D en Raz Kids
3.0 puntos en lectura Conocer todas las palabras vistas cubiertas Contar hasta 100
Próximos Eventos:
14 de febrero-Día de San Valentín (tenemos 22 estudiantes)
18 de febrero-No hay clases
21 de febrero-No hay clases (PD para maestros)
No comments:
Post a Comment